Konsultacje SEO są przydatne dla każdego, kto na poważnie myśli o swoim istnieniu w internecie. Podczas spotkania omawia się wiele aspektów związanych z pozycjonowaniem danej witryny. Czym właściwie są konsultacje SEO i czego się można po nich spodziewać?
Spis treści
Czym są konsultacje SEO?
Konsultacja SEO to nic innego jak rozmowa, podczas której ekspert wskaże Ci rozwiązania problemów związanych z pozycjonowaniem Twojej strony w wyszukiwarce internetowej. Konsultacje mogą okazać się cennym wsparciem również wtedy, kiedy planujemy rozbudowanie swojego zaplecza lub też chcemy rozbudować nasz serwis i zależy nam na sprawnej optymalizacji z pomocą specjalisty. Na początku konsultacji SEO priorytetem będzie zrozumienie Twoich potrzeb i celów. Wykonywana jest szczegółowa analiza Twojego biznesu po to, aby dobrać odpowiednie działania do danej sytuacji.
Jakie działania proponują konsultacje SEO?
Konsultacje SEO nakreślą obecną sytuację Twojej firmy w Google. Możesz dowiedzieć się, na jakie słowa kluczowe wyświetla się Twój serwis w darmowych wynikach wyszukiwania oraz czy jest to optymalna sytuacja. Dochodzi również do porównania Twojego serwisu do serwisów konkurencji, co na podstawie zebranych danych, umożliwia lepsze doprecyzowanie kierunku rozwoju Twojej firmy w Google, tak by Twoją stronę odwiedzało jak najwięcej użytkowników.
W skrócie konsultacje SEO proponują takie działania jak:
- analiza obecnej sytuacji firmy w Google;
- wsparcie przy przygotowywaniu i wdrażaniu odpowiedniej strategii;
- znalezienie błędów, które hamują ruch na stronie;
- wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania.
Jak konsulting SEO może Ci pomóc?
Więcej na ten temat mówi Dominik Fajferek, Head of SEO marki SEM House:
„Podczas konsultacji dotyczących SEO, wskażemy Ci, jakie kroki podjąć, aby Twoja strona internetowa zaowocowała wzmożonym ruchem użytkowników i abyś mógł dotrzeć o swoich klientów przy pomocy wdrożonej strategii skupionej na SEO. Przeanalizujemy sytuację Twojej strony oraz jej pozycję w porównaniu do konkurencji lub po prostu odpowiemy na Twoje pytania. Wskażemy również, czego brakuje Twojej stronie i jakie błędy popełniasz w pozycjonowaniu, których wyeliminowanie może przyczynić się do zwiększenia ruchu na stronie i osiągnięcia wyższych pozycji w wynikach organicznych”.
Kiedy warto skorzystać z konsultacji SEO oferowanych przez SEM House?
Nadmiar informacji związanych z pozycjonowaniem stron internetowych często przytłacza tych, którzy bez wcześniejszego doświadczenia próbują zastosować tę wiedzę w praktyce. Jeśli znajdujesz się w takiej sytuacji, chętnie pomożemy Ci uporządkować wszystkie informacje i wybrać te, które są istotne dla Twojego biznesu. Nie istnieje jedno uniwersalne podejście, które sprawdzi się w każdym przypadku, dlatego kluczowe jest indywidualne podejście do danej witryny. Podzielimy się z Tobą praktycznymi wskazówkami dotyczącymi wdrażania zdobytej wiedzy. Nauczymy Cię, jak efektywnie korzystać z narzędzi takich jak filtr Google, jakie słowa kluczowe są wyświetlane przez potencjalnego użytkownika Twojej strony internetowej, jak bardzo pomocny może się okazać Google Analytics oraz jak skutecznie stosować link building.