Nowa premiera auta elektrycznego od Tesli zdecydowanie zwróciła uwagę ludzi. Czy niezwykły kształt oraz szerzona ostatnia elektryczność pozwoli odnieść sukces?
Spis treści
Tesla Cybertruck elektryczny pick-up
Tesla przed sprzedała już 146 tysięcy pick-upów bez jakiejkolwiek reklamy czy płatnych poleceń. 42 proc. klientów wybrało pickupa z podwójnym, 41 proc z potrójnym, a 17 proc. z pojedynczym silnikiem. A to wszystko w 48 godzin po prezentacji. Każdy, kto chce zamówić Cybetrucka musi złożyć depozyt w wielkości 100$. Co oznacza, że Tesla uzbierała 14.6 miliona dolarów w 48 godzin.
146k Cybertruck orders so far, with 42% choosing dual, 41% tri & 17% single motor
— Elon Musk (@elonmusk) November 23, 2019
W 2016 roku Tesla Model 3 przedsprzedała się troszkę lepiej. Producent aut elektrycznych chwalił się wtedy przedsprzedażą wielkości 180 tysięcy zamówień w 24 godziny. Cybertruck przeznaczony jest w pierwszej kolejności na rynek amerykański, tam dużą część rynku motoryzacyjnego zajmują pickupy.
A czy ty kupiłbyś elektrycznego pickupa Tesla Cybertruck?
Źródło: Twiiter, TheVerge