Google ciągle udoskonala swoją wyszukiwarkę, ta lekka zmiana może pomóc wyróżnić się z tłumu! Funkcjonalność była już testowana w wynikach mobilnych.
Spis treści
Z urządzeń mobilnych wprost do PC
Gigant z Mountain View zmienia lekko wygląd wyników wyszukiwania. Reklamy będą oznaczone małą ikonką „Ad”, a organiczne wyniki zostaną udekorowane ikonką favicon pobraną ze strony. Koło ikonki będzie znajdowała się domena strony. Niewątpliwie płatne wyniki troszkę mocniej ukrywają swoją obecność. Wprowadza to na pewno jeszcze większą możliwość wyróżnienia się w wyszukiwarce Google. Zmiana jest wprowadzana stopniowo, dlatego może nie być jeszcze dostępna u każdego.
Last year, our search results on mobile gained a new look. That’s now rolling out to desktop results this week, presenting site domain names and brand icons prominently, along with a bolded “Ad” label for ads. Here’s a mockup: pic.twitter.com/aM9UAbSKtv
— Google SearchLiaison (@searchliaison) January 13, 2020
Jak dodać favicon do strony?
Jeśli nie masz jeszcze dodanej ikony strony powszechnie nazywanej favicon użyj tego kodu.
<link rel="shortcut icon" href="adres ikony">
Kod należy wkleić w nagłówek strony (między atrybut head). Jako obrazek można użyć kilka formatów takich jak: ico, png, svg.
Jak podoba Ci się nowa zmiana w wynikach wyszukiwania?
Źródło: AndroidPolice, Kurs HTML